Nekrológ

 2010.10.26. 14:35

Egy utolsó kísérletet tettem a laptopom feltámasztására. Alkoholos tisztítót és ecsetet vásároltam a boltban és piacon. Újra szétszedtem és az oldattal eltávolítottam minden koszt, de nem volt sok rajta. Ezután 1 napig hagytam száradni.

Sajnos nem jártam sikerrel, végképp kiveszett belőle az élet minden szikrája.

Leszámítva azt a tenyérnyi méretű hangyabojt tojásokkal, mindenféle méretű és rangú egyeddel a királynőtől a heréken át a tárcanélküli miniszterig, akik az lcd kijelző és a hátsó burkolat közé költöztek abban a 3 napban, amíg a gép az iskolaigazgató szekrényének fiókjában tartózkodott.

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagcsavar.blog.hu/api/trackback/id/tr762400435

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása