Háziállatok

 2010.10.03. 15:33

Az új helyem egyelőre hozza az elvárásokat, kivéve, hogy a bejárat felett húzódik egy díszes légrés, amin bejönnek a szúnyogok. Egyik este egy kisebb termetű madár fogadott hazaérkezésemkor a szobában, akit nagy nehezen kitessékeltem, másnap pedig a képen látható pók. A képen illusztrációként egy konnektor-aljzat is látható, mely egy képen szerepelt a pókkal, csak kicsit távolabb, ezért egymás mellé szerkesztettem őket, de a méreteken nem módosítottam. Ő jobban félt tőlem, mint én tőle, ezért gyorsan el tudtunk köszönni egymástól: közeledtemre a nyitott ajtón távozott elképesztő sebességgel. Ilyenkor még a cuccaimat is át kell nézni, nem húzódott-e meg valami másik ragadozó köztük, szóval ez elég frusztráló, így másnap szóltam a tulajnak, hogy kéne tenni valamit. Nem ragaszkodtam pontosan leszabott szúnyoghálóhoz, inkább a gyors megoldást preferáltam. Felőlem akár egy guriga papírral és celluxszal is lefedhetik. Másnapra ígért megoldást, ami végülis csak harmadnapra érkezett meg, viszont korrekt szúnyoghálót raktak fel, nem vacakoltak átmeneti megoldással. Beléptem tehát a hely elégedett ügyfeleinek sorába.
A hely továbbra is nagyon kellemes, éjszakánként nem dudálás és forgalom hallatszik, hanem gekkók, békák kvartyogása, kakaskukorékolás, ami még így is jobb választás. A család nagyon kedves, csak az utca van rettenetes állapotban; kb. 200m-t kell megtenni igen buckás, köves úton, ami az idő nagy részében fele részben pocsolyákkal fedett. Ez különösen az esti hazabringázáskor kihívás.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagcsavar.blog.hu/api/trackback/id/tr642341733

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

grnd 2010.10.04. 10:01:06

hát, Boca, konkrétan ettől a póktól azonnal megfutamodtam volna ... minden elismerésem a Tiéd :) ... amúgy irigyellek a békákért + a kakasért ...

Nel 2010.10.07. 16:03:08

szerintem az "én pókom" ugyanilyen volt: cambodiainme.bloglog.hu/2009/09/11/24-experiences/
:-) Csak aztán Misi által elhalálozott...
süti beállítások módosítása