Sihanoukville

2009.12.27. 15:16

Megerkeztunk a mar nagyon vart tengerparthoz. Az erkezes es szallaskereses a szokasos forgatokonyv szerint zajlott. Egy spanyol-sved erdekeltsegu kis bungalos helyen kototunk ki a Victory Beach reszen kicsit feljebb a Wheather Station Hillen, de meg kellemes gyaloglo tavolsagra a parttol. A vendeglatoink laza europai fiatalok, rogton kertunk is toluk ajanlatot ebedhez es jo tippet adtak le egy kozeli kis csaladi kifozdehez (a legtobb etterem tulajdonkeppen ilyen mindenhol). Az elfogyasztas es ucsorges kozben mar erosodott bennunk a gyanu h itt minden kulonosebb erofeszites nelkul faszan el fogunk tolteni 1 hetet, pedig akkor meg nem jartunk a parton.

A part nagyon kellemes, homokos, kifejezetten kis szemcses. Ezen a parton epp nem sokan vannak, egyaltalan nem tolonganak a turistak, meg a vonzobb partmenti barokban sem. Vegigsetaltuk ezt a reszt, egy helyen beultunk egy shake-re, ahol ki is lehet fekudni nyugagyakra, igy a naplementet akkor mar bevartuk ott. A shake darabja 1$ volt, a helyszin es latvany figyelembe vetelevel versenykepes ajanlatnak tunt.

Ez a part a konyv szerint azert kevesbe nepszeru, mert a szomszedsagaban egy kikoto van, de igazabol nem zavaro es csak egy molo az egesz, a strandolas elvezeti erteket nem rontja. A parttal szemben 2 sziget is latszik, oda ugy tudjuk lehet hajoval menni korbenezni. Epp egy magas hid epul a nagyobbik fele a szarazfoldrol.

A varos erkezesunkkor a szokasos koszos kisvaros benyomasat keltette. Tobb nagyobb partja van, melyek gocpontokka alakultak, a hotelek es minden egyeb ezek kore csoportosul. Bringaval terveztuk bejarni a kornyeket, bar jo bringa kell hozza valtoval, mert dombok vannak rendesen. Ajanlottak h napi 5$-ert motort is berelhetnenk, de ezen meg gondolkozunk, mert egyikunk sem valami tapasztalt e teren, az izzaszto nyari bicajozast viszont jobban birjuk. Igaz, Anna?

Tovabbi elmenyeket majd megosztunk, ha felocsudtunk az eddigiekbol.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.