Bringazz a strandra

2010.01.03. 07:23

A 2010-es kerekparos szezont mi mar elkezdtuk. Tegnap bicajokat bereltunk (egy ocskat egyik helyen 1$, egy jobbat egy masik helyen 2$ ertekben) h korbejarjuk ezt a kis partmenti varoskat, mert eddig csak azt az egy strandot es par utcat ismerjuk ahol az elmult 1 hetben tartozkodtunk. Azert sem akartuk kihagyni ezt a kort, mert a LP es masok beszamoloja szerint is a mi partunk (Victory Beach) nem a legtutibb valasztas, a tobbi strand jobb fekvesu, szebb, jobb ettermekkel ellatott, stb.

Nos, rogton lelovom a poent es egyben friss infoval szolgalhatok a kozeljovoben ide latogatoknak. Az egekig magasztalt Serendipity Beach, a nyugati turistak Mekkaja egy nagy fos. Egy ocska piac soron jutunk el a homokos partig, ami part olyan keskeny h aki a nyugagyabol leteszi a labat elorefele a homokba, annak a labat nyaldossa a viz. A nyugagyak es emiatt az emberek mar szamunkra toleralhatatlan surusegben sorakoznak a parton. Itt sarkon fordultunk iranyba a mi strandunk fele, de a terkep szerint itt meg erinthetunk legalabb 2 masik strandot is. A parti oblokben kanyarog az ut, mi elegge izzadunk a tuzo napon, de haladas kozben ezt nem is lehet annyira eszrevenni, csak megallaskor (ennyiben teljesen azonos az otthoni nyari elmenyekkel). A Sokha Beach tok ures szep partnak nez ki, de egy rendor nem enged be bicajjal, le kene raknunk az ut mellett, de ezt nem akarjuk (van 2 ocska sodronyzarunk azert). Tovabballunk az Independence Beach fele, de mar a neve is egy vicc, mert a hasonlo nevu hotel privat strandja. Talan inkabb Dependence Beachnek kene hivni. Az ut mellett csomo epitkezes es kis kunyhok valtjak egymast a parton, de kozos vonasuk h mindegyik privat partszakasznak nez ki, sehol nem talalunk kijaratot a vizhez. Mar majdnem visszaerunk a Victory reszhez, amikor egy tabla reklamoz egy partmenti seafood ettermet. Megtapogatjuk vastag zsebunket, biztos nem olcso, de most mar legyen. Ez a kis ut vezet ahhoz a hidhoz amit itt epitenek a sziget fele, igy a pillereket megcsodalhatjuk kozelrol is. Innen nezve nem is tunik olyan oriasinak mint a partunkrol. Az ettermnek is sajat partja van, gyorsan lecsekkolom a pia arakat, nem veszes, kikerek egy uveg sort es irany a part. A bicajokat itt sem engedik a vizig, de a maganteruleten belul azert nyugisabban lezarhatjuk. A part itt ugyanolyan homokos, nehol koves, de pont egy csucsoknel van, szoval ennyit vegulis megert a latogatas. Meg naplemente elott visszamegyunk, kicsit meg kerekezunk a kornyeken, aztan visszaadjuk a bringakat. Az este tovabbi resze az elozo napok forgatokonyve szerint zajlik.

Szoval a tanulsag: megint belenyultunk a tutiba, mert a Victory Beach resz tunik a legjobb valasztasnak, szeles homokos part, kellemes szallasok es ettermek, nyugati fekves (naplemente) es allitolag meg olcsobb is mint a tomegpart.

Ja, a varosi latogatasunk masik celja az volt h ketseget kizaroan megtudjuk, tenyleg megszunt-e a komp Sihanoukville es Koh Kong city (hatarvaros) kozt a tengeren, mert a sok buszozas utan most szivesen mentunk volna a tengeren hajoval. Miota megcsinaltak szepen az utat, azota szunetel a komp, ezt irja a konyv, a buszjegyarus ezt mondja, de ugye ez utobbinak meg nem adunk egybol hitelt. A benti utazasi irodas is hatarozottan ezt allitja, igy egyre tobb jel utal a sejtes beigazolodasara. Ma valoszinuleg megvesszuk a buszjegyeket es holnap tovabballunk Koh Kong fele, ami mar a thai hatarnal van, allitolag a partja hasonloan kellemes mint itt es egy nemzeti park is van a kozeleben vizesessel. Ha megsem olyan jo, legfeljebb hamarabb erunk vissza Bangkokba amit meg ugysem neztunk meg.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mbujtor 2010.01.04. 10:26:37

A 2010-es kerekparos szezont idehaza Bandi is megnyitotta -5 fokban...