Passzív pihenés

 2010.08.29. 09:33

Érdekes módon az időeltolódási probléma harmadnap jelentkezett. Azt hittem, azzal, hogy nem estem össze a leszállást követően, sőt, aznap este még buliztunk is és másnap sem volt bajom, megúszom ezt a jetlag dolgot.

Következő nap aztán lényegében nem csináltam semmit, csak döglöttem a szobámban. Azt nem adom írásba, hány órát aludtam kisebb megszakításokkal, mert ettől kisebb dolgok miatt is kipattant már fegyveres konfliktus a környéken. Mindenesetre tegnap csak annyi hivatalos dolgom volt, hogy elfáradjak egy közeli étterembe vacsorázni Markusszal és feleségével, Elkével, amit András volt kedves megszervezni. Ők annak a német alapítványnak az emberei, akik tucatnyi német önkéntest menedzselnek, készítenek fel az itteni viszonyokra, helyeznek el szállásokon. Közülük 2 szerencsés fog a szárnyaim alá kerülni és az Alapítvány által kijelölt úton tevékenykedni 1 évig. Ők a tervek szerint Világörökséggel kapcsolatos témában merülnek el. Ehhez mi komoly háttéranyagot tudunk biztosítani, de meghallgatjuk az ő elképzeléseiket is és kialakítunk egy közös programot. Mivel még nem találkoztunk velük és nem sokat tudunk a felkészítésükről, itt még lehetnek meglepetések. Nem tudjuk, mennyire konkrét tervekkel és elképzelésekkel érkeznek.

Feltöltöttem a Skype keretemet 10 euróval. Sajnos otthon a szülők gépén nem sikerült maradéktalanul mindent belőni és a skype a problémás részek közé tartozik. Itt a szálláson végülis átmenetinek bizonyultak a szakadások, nem panaszkodom. Az ágyamban kényelmesen elhelyezkedve is megfelelő térerő van.
A skype fizetős részére tehát azért neveztem be, hogy vezetékes és mobil számokat is tudjak róla hívni. Erről érintőlegesen hallottam már korábban, de kellemes meglepetésként ért, hogy otthoni vezetékes számokat tudok hívni percenként 4Ft-ért. A mobil drágább, közelit az 50-hez, de ha fontos, kibírható. A kérdés már csak az volt, mennyire stabil a kapcsolat, mert a skype-ról eddig az volt a tapasztalatom, hogy amíg játékszernek tekintjük, elmegy, de komoly munkára nem alkalmas, mert hajlamos belassulni, szakadozni. Nos, itt ez nem jelentkezett, anyuval 25 percig tudtam beszélni tisztán, minden probléma nélkül. Nem rossz eredmény egy ilyen távoli, fejletlennek mondott országból. A következő próbálkozás Benővel (4) való bájcsevegés lesz webkamerás kiegészítéssel (ez mindkét oldalon biztosított), itt nagy sikerre számítok.

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagcsavar.blog.hu/api/trackback/id/tr992255853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása